Noteikumos lietotie termini
-
Rigatta - SIA "Rigatta", vien.reģ.nr. 40003582107, juridiskā adrese Citadeles 2 - 516, Rīga, LV-1010, telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs.
-
Tet – SIA "Tet", publisko elektronisko sakaru operators.
-
Telepele 1030 pakalpojums jeb Pakalpojums - telefonsakaru priekšapmaksas pakalpojums, ko Rigatta sniedz Tet abonentiem un mobilajam abonentiem
-
Lietotājs - fiziska vai juridiska persona, kas lieto Telepele 1030 pakalpojumu.
-
Lietotāja konts – virtuālais konts, kurā tiek ieskaitīti Lietotāja naudas līdzekļi. Lietotāja konts ir piesaistīts Lietotāja Tet tālruņa numuram.
-
Priekšapmaksa jeb Avanss - naudas līdzekļi, kuri tiek ieskaitīti Lietotāja kontā, to papildinot. Avanss var tikt izmantots Pakalpojuma saņemšanai Avansa derīguma termiņa laikā atbilstoši Rigatta noteiktajiem Tarifiem.
-
Tarifi - Rigatta noteiktie tarifi par Telepele 1030 pakalpojuma izmantošanu.
-
Nepārvarama vara - faktori, kas ir ārpus Rigatta kontroles un traucē Telepele 1030 pakalpojuma nodrošināšanu, tajā skaitā (bet ne tikai):
-
Trešo personu rīcība;
-
Dabas stihijas;
-
Elektroapgādes traucējumi;
-
Traucējumi Latvijas telekomunikāciju tīklu darbībā;
-
Traucējumi un ierobežojumi citu valstu telekomunikāciju tīklu darbībā;
-
Valsts un pašvaldības institūciju noteiktie aizliegumi, ierobežojumi un cita veida rīcība;
-
Karš.
Vispārīgie noteikumi
-
Šie Noteikumi nosaka Telepele 1030 pakalpojuma sniegšanas un saņemšanas kārtību, kā arī Telepele 1030 pakalpojuma Lietotāju pretenziju pieteikšanas kārtību.
-
Noteikumi ir saistoši visiem Telepele 1030 pakalpojuma Lietotājiem.
-
Noteikumi ir publicēti pakalpojuma mājas lapā internetā www.telepele.lv.
-
Telepele 1030 pakalpojuma Lietotājs, veicot pirmo zvanu ar kodu 1030, apliecina, ka piekrīt šiem Noteikumiem.
Pakalpojumu sniegšanas uzsākšana
-
Pakalpojumu sniegšana tiek uzsākta, tiklīdz Lietotājs ir veicis pirmo zvanu ar kodu 1030.
-
Avanss par Pakalpojuma saņemšanu ir jāizlieto 6 mēnešu laikā no Lietotāja konta papildināšanas brīža.
-
Pakalpojumu sniegšana var tikt pārtraukta pēc Rigatta iniciatīvas bez Lietotāja piekrišanas, ja Lietotājs izmanto Pakalpojumu, pārkāpjot Latvijas Republikas likumus vai citus normatīvos aktus.
-
Rigatta neatbild par tiešajiem un netiešajiem zaudējumiem, kā arī negūto peļņu, kas Pakalpojuma Lietotājam rodas Pakalpojuma nepieejamības dēļ.
-
Nepārvaramas varas apstākļu dēļ Pakalpojumu sniegšana var tikt pārtraukta uz laiku līdz Nepārvaramas varas apstākļu darbības beigām.
Tarifi un norēķini
-
Pakalpojuma tarifus un norēķinu kārtību nosaka Rigatta.
-
Pakalpojuma tarifi ir publiskoti Pakalpojuma mājas lapā internetā www.telepele.lv.
-
Katra zvana tarifs par minūti tiek paziņots pakalpojuma Lietotājam pēc numura uzņemšanas pirms zvans tiek savienots.
-
Rigatta var mainīt tarifu likmes. Par izmaiņām Rigatta informē, publiskojot tās Pakalpojuma mājas lapā internetā www.telepele.lv . Ja mājas lapā norādītais tarifs atšķiras no tarifa, kas tiek paziņots zvana laikā, tad par spēkā esošu tiek uzskaitīts tarifa paziņojums zvana laikā.
Konta papildināšana
-
Konta papildināšana iespējama ar naudas pārskaitījumu uz Rigatta bankas kontiem, norādītiem Pakalpojuma mājas lapā internetā www.telepele.lv.
-
Konta papildināšanas brīdī iemaksātais Avanss tiek pieskaitīts jau esošajam Avansam.
-
Avansu var papildināt arī tad, ja kontā vēl ir neizlietots Avansa atlikums Pakalpojuma izmantošanai.
-
Iemaksātais Avans var tikt izmantots tikai Pakalpojuma apmaksai un netiek atmaksāts.
-
Veicot konta papildināšanu, Avansa derīguma termiņš pagarinās par 6 mēnešiem.
Lietotāja tiesības
-
Saņemt Pakalpojumu saskaņā ar Noteikumiem.
-
Saņemt informāciju par Pakalpojumu, to pieslēgšanu un atslēgšanu, tarifiem un lietošanu.
-
Prasīt Rigatta Avansa derīguma termiņa pārrēķinu, ja Tet vainas dēļ Lietotājs nav varējis lietot Pakalpojumu ilgāk par 7 (septiņām) dienām.
-
Iesniegt rakstiskas pretenzijas Noteikumos noteiktā kārtībā.
Lietotāja pienākumi
-
Ievērot šos Noteikumus un Latvijas Republikas normatīvos aktus.
Rigatta tiesības
-
Mainīt Tarifus bez iepriekšēja brīdinājuma, nodrošinot to pieejamību pakalpojuma mājas lapā internetā www.telepele.lv.
-
Uz laiku pārtraukt Pakalpojumu sniegšanu, ja:
-
Tet, veicot nepieciešamos būvniecības un Tet tīkla uzturēšanas darbus, uz laiku ir pārtraucis telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanu
-
Tet tīkla darbība pārtraukta Nepārvaramas varas apstākļu dēļ.
-
Izbeigt Pakalpojumu sniegšanu, ja:
-
Tet izbeidz telekomunikāciju pakalpojuma sniegšanu.
Rigatta pienākumi
-
Sniegt Pakalpojumus atbilstoši Noteikumiem.
-
Sniegt Lietotājam informāciju par Tarifiem un Pakalpojuma lietošanu.
-
Izskatīt Llietotāju rakstiskās pretenzijas un sniegt atbildi.
Pretenziju pieteikšanas un izskatīšanas kārtība
-
Lietotāja pretenzijas iesniedzamas rakstiski ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienas no attiecīgā notikuma brīža.
-
Lai pieteiktu rakstisku pretenziju Rigatta, pakalpojuma lietotājam nepieciešams norādīt:
-
Fiksēta tālruņa numuru, ko Lietotājs ir izmantojis pakalpojuma lietošanai;
-
Pretenzijas raksturu un vēlamo risinājumu;
-
Adresātu Rigatta atbildes nosūtīšanai.
-
Nepieciešamības gadījumā, Rigatta darbinieks var lūgt iesniegt papildu informāciju pretenzijas izskatīšanai.
-
Rigatta izskata Lietotāja pretenziju 30 (trīsdesmit) dienu laikā no pretenzijas iesniegšanas brīža.
Noteikumi par piedalīšanos programmā "Draugu Bonuss"
-
Lietotājam jāapzinās, ka piedaloties programmā "Draugu Bonuss", citi lietotāji var būt informēti par viņa Telepele 1030 maksājumiem.
-
Ja Jūs nevēlaties piedalīties programmā "Draugu Bonuss", tad pirmo zvanu ar Telepele 1030 jāveic uz starptautisku numuru vai uz savu numuru.