Kas ir Telepele 1030?
Telepele 1030 ir priekšapmaksas starptautisko zvanu pakalpojums - bez reģistrācijas vai ikmēneša maksas. Telepele 1030 pakalpojums ir pieejams visiem Lattelecom fiksētā tālruņa klientiem.
Izmantojot pakalpojumu Telepele 1030 Fiksētais, maksa tiks iekasēta tikai par mūsu zemo tarifu bez savienojuma maksas vai papildus Lattelecom maksām.
Kā sākt?
Telepele 1030 Fiksētais: Vienkārši zvaniet ar telefonsakaru kodu 1030, Jums nav jāveic reģistrācija. Kad Jūs zvanāt uz jebkuru virzienu ar telefonsakaru kodu 1030 pirmo reizi, mūsu sistēma automātiski izveido zvanu kontu Jūsu fiksētajam tālrunim. Jūs uzreiz saņemat bezmaksas bonusu 0.50 EUR Jūsu zvaniem. Ar šo bezmaksas bonusu Jūs varat zvanīt uz jebkuru virzienu, lai iepazītos ar mūsu pakalpojumu un tā kvalitāti.
Kā zvanīt?
Telepele 1030 Fiksētais: Lai piezvanītu uz ārzemēm, sastādiet bez pauzes: 1030 + starptautiskais numurs
(Piemēram, uz Londonu: 1030 00 44 20 12341234).
Kad Jūs pakalpojumu izmantosiet pirmo reizi, Jūsu sākotnējā konta bilance būs 0.50 EUR, kas automātiski tiks pārskaitīta kā bonuss uz Jūsu kontu.
Pirms zvans tiks savienots, Jūs dzirdēsiet zvana tarifa paziņojumu un naudas atlikumu.
Kā papildināt Jūsu kontu?
Jūs varat papildināt savu lietotāja kontu jebkurā laikā caur internetbanku, ar bankas pārskaitījumu vai maksājot skaidrā naudā kādā no Latvijas Pasta nodaļām.
Kas ir mans Telepele 1030 konts?
Jūsu konts tiek atpazīts pēc Jūsu Lattelecom fiksētā tālruņa numura. Kad Jūs zvanāt ar Telepele pirmo reizi, automātiski tiek izveidots konts Jūsu fiksētajam tālrunim. Kontu var papildināt jebkurā laikā ar internetbanku vai naudas pārskaitījumu.
Vai es varu veikt iemaksu, neveicot zvanu?
Nē. Jums jāveic pirmais zvans no Jūsu fiksētā telefona ar Telepele, lai mēs būtu pārliecināti, ka tāds tālruņa numurs eksistē. Tikai pēc pirmā zvana Jūs varat veikt naudas iemaksu.
Kā kontrolēt manu zvanu kontu?
Pirms katra zvana savienojuma Jūs dzirdēsiet paziņojumu par zvana tarifu un naudas atlikumu Jūsu zvanu kontā.
Kāpēc tas ir priekšapmaksas pakalpojums?
Pakalpojums Telepele 1030 ir priekšapmaksas, jo tas pazemina pakalpojuma nodrošinājuma izmaksas. Mums nav jāsūta rēķini un jāmaksā par pasta pakalpojumiem, un mēs nezaudējam naudu, ja klients nesamaksā. Mēs varam nodrošināt zemus tarifus pateicoties minētajiem ietaupījumiem.
Vai es varu lietot vairākus telefonus tikai ar vienu Telepele 1030 lietotāja kontu?
Jā, Jūs varat. Lūdzu, rakstiet mums uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. un nosūtiet Jūsu personīgo vai uzņēmuma informāciju. Norādiet Jūsu tālruņa numuru, kuru Jūs pirmo reizi lietojāt ar Telepele 1030, lai mēs varētu atpazīt Jūsu lietotāja kontu. Lūdzu, norādiet visus tālruņa numurus, kurus vēlaties izmantot ar Telepele 1030. Jūs varat reģistrēt savu uzņēmumu sadaļā Telepele Bizness un saņemt vēl vairāk papildus priekšrocības.
Kāpēc nav savienojuma maksas par katru zvanu?
Citi koda pakalpojuma operatori iekasē savienojuma maksu papildus maksai par minūti. Mēs uzskatām, ka ir vieglāk izprast zvana kopējās izmaksas, ja nav savienojuma maksas. Tāpēc mums ir minimālā zvana maksa par 30 sekundēm. Piemēram, ja Jūsu zvana ilgums ir 5 sekundes, tad maksa tiks iekasēta par 60 sekundēm. Ja zvana ilgums ir 60 sekundes vai vairāk, tad ir jāmaksā tieši norunātais zvana ilgums bez jebkādām papildus maksām. Mēs uzskatām, ka tas ir vienkārši un godīgi.
Vai man ir jāmaksā par tarifa paziņojumu zvana sākumā?
Telepele 1030 Fiksētais: Nē, Jūs maksājiet par zvanu tikai tad, kad otra puse ir pacēlusi telefona klausuli. Jums nav jāmaksā par tarifa paziņojuma laiku kamēr zvans nav savienots.
"Zvanot no mājas telefona, Lattelecom paziņo, ka pakalpojums nav pieejams."
Lattelecom bloķē operatora izvēles koda pakalpojumus tādos kā, piemēram, Telepele 1030 trīs gadījumos:
- Ja esat "Sociālo tarifu" abonents
- Ja esat "Mini tarifu" abonents
- Ja Jums ir neapmaksāts Lattelecom rēķins
Pamatojoties uz Latvijas Elektronisko sakaru likuma pantu Nr. 43, Lattelecom ir jānodrošina saviem abonentiem operatora izvēles koda pakalpojumi. Gadījumā, ja Lattelecom bloķē šo pakalpojumu, sazinieties ar Lattelecom.
Jūs varat arī vērsties pie Latvijas telekomunikāciju regulatora "SPRK", uzrakstot vēstuli.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija atrodas Rīgā, Ūnijas ielā 45, LV-1039
Tāpat Jūs varat vērsties arī "Patērētāju tiesību aizsardzības centrā"
Kā es varu saņemt papildus informāciju?
Lūdzu rakstiet mums uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai zvaniet 67651010.